АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН САНДЫҚ ТРЕНАЖЕР ҚҰРУДЫҢ НЕГІЗДЕРІ
https://doi.org/10.55491/2411-6076-2024-3-151-162
Аннотация
Қазақстанның білім беру кеңістігінде академиялық жазу концепциясы жаңадан әзірленіп, практикалық және теориялық тұрғыдан қарастырылып, жоғары оқу орындарында жаңадан енгізілуде. Дегенмен, бүгінгі күні әлеуметтік желілер тек қарым-қатынас пен ойын-сауық құралы ғана емес, олар білім беру құралы бола отырып, түрлі білім беру қолданбаларын студентке ұсынуда. Осы тұрғыдан алғанда біздің елімізде академиялық жазу мәселелері толығымен шешілді деп айтуға әлі ерте. Зерттеу жұмысымыздың мақсаты – қазақ тілінде академиялық жазудың электронды контентін жасау және академиялық жазу дағдыларын үйрететін цифрлық тіл тренажерлері мен сөздіктерді дайындау. Осы мақсатқа жету үшін біз бірқатар эмпирикалық зерттеу жүргіздік. Атап айтқанда, зерттеуіміз бірнеше кезеңнен тұрды: отандық және шетелдік зерттеушілердің жұмыстары Қазақстанның білім беру кеңістігінде академиялық жазу теориясы мен тәжірибесін, басқа елдерде академиялық дағдыларды оқытудың әдістері мен тәсілдерін айқындау мақсатында сараланды. Оның мазмұнын анықтау үшін үш жергілікті жоғары оқу орындарының ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлеріне эмпирикалық талдау жүргізілді, сондай-ақ ғылыми мерзімді басылымдардың бюллетеньдері арасында салыстырмалы талдаулар жүргізілді. Ғылыми жазудың бір түрі болып табылатын эссе құрылымына талдау жасай отырып, оны бағалау критерийлері ұсынылды. Жиналған мәліметтер негізінде Қазақстандық студенттердің академиялық жазу дағдыларын дамыту үшін цифрлық тренажер құру мақсатында, білім беру саласында желілік құрылғыларды пайдалану әдістерін іздестірген шетелдік авторлардың еңбектері зерттелді.
Авторлар туралы
М. ӨнерТүркия
Мустафа Өнер - философия докторы (PhD), профессор
Измир қ.
Қ. Е. Молдабаева
Қазақстан
Қарлығаш Ерғазиқызы Молдабаева - философия докторы (PhD)
Алматы қ.
С. А. Оданова
Қазақстан
Сағира Амангелдіқызы Оданова - филология ғылымдарының кандидаты, профессор
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Awadeh, O. (2020) The Role of Social Media in Improving the Academic English Writing Skills of Arab Students. Journal of Content, Community and Communication, Vol.12, No.6, http://dx.doi.org/10.31620/JCCC.12.20/11
2. Динаева Б.Б., Сапина С.М. Академиялык сауаттылыктың теориялық жене практикалық негіздері. Оқу құралы. – Астана, 2016. – 74 б.
3. Green B., Beavis C. Literacy in 3D: An Integrated Perspective in Theory and Practice. Camber well, Victoria: Australian Council for Educational Research (ACER); – 2012. – 248 p.
4. Короткина И. Б. Модели обучения академическому письму: учебное пособие для вузов – Москва: Издательство «Юрайт», 2018. – 219 с.
5. Khalid Souss. Web-based Learning: Characteristics, Practices, Challenges and Recommendations. – International Journal of Science and Research (IJSR), 2020. – Vol. 9. – No 3. – P. 943-956.
6. Lin, M.-H., Chen, H.-Ch., Liu, K.-Sh. (2017) A Study of the Effects of Digital Learning on Learning Motivation and Learning Outcome. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 13(7). DOI:10.12973/eurasia.2017.00744a
7. Оспанов Е. Академиялық жазылым негіздері. Оқу құралы. – Алматы, 2020. – 74 б.
8. Official website of Kazakh national woman teacher training university, Almaty, Kazakhstan, https://kazmkpu.kz/en/
9. Official website of Al-Farabi Kazakh National University. Almaty, Kazakhstan, https://www.kaznu.kz/ru/
10. Official website of Almaty University of Power Engineering and Telecommunications. Almaty, Kazakhstan, https://aues.edu.kz/en/site/
11. Sari, Y. I., Sumarmi., Utomo, D. H., & Astina, I K. (2021). The Effect of Problem Based Learning on Problem Solving and Scientific Writing Skills. International Journal of Instruction, 14(2), 11-26. https://doi.org/10.29333/iji.2021.1422a
12. Sergio Alonso Lopera Medin. Effects of Reading Strategy and Dictionary. – Folios, 2019. – N 50. – P. 127-138. DOI: 17227. Folios. 50-102262019: 127-138)
13. Sharif, A., Zainuddin, S. (2017) Students' Perceptions of Their Reflective Essay Writing Experience and Teacher Feedback Comments. Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol. 6 No. 2, pp. 204-212. doi: dx.doi.org/10.17509/ijal.v6i2.4845
14. Turmudi D. Rethinking academic essay writing: selected genres in comparison. – Premise: Journal of English Education and Applied Linguistics, 2017. – Vol. 6. – No 2. – P. 119-138.
15. Hasanuddin, D., Emzir, E., & Akhadiah, S. (2019). Improving Students’ Scientific Writing Ability through Blended learning-Based Collaborative Learning. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 14(20), pp. 34–43. https://doi.org/10.3991/ijet.v14i20.11457
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Өнер М., Молдабаева Қ.Е., Оданова С.А. АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН САНДЫҚ ТРЕНАЖЕР ҚҰРУДЫҢ НЕГІЗДЕРІ. TILTANYM. 2024;(3):151-162. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2024-3-151-162
For citation:
Öner M., Moldabayeva K., Оdanova S. BASICS FOR DESIGNING A DIGITAL SIMULATOR FOR ACADEMIC WRITING SKILLS FORMATION. Tiltanym. 2024;(3):151-162. https://doi.org/10.55491/2411-6076-2024-3-151-162